חזרה לגזרה אחרי לידה

נשים רבות אחרי הלידה מרגישות שאין להן את הכוח והאנרגיה לדואג לעצמן. עם תינוק קטן בבית אין ממש יום או לילה, הרעב חזק מתמיד וקשה לחזור לאורך חיים בריא. העייפות רבה מהטיפול בתינוק ונשנושים ומתוקים תמיד נמצאים שם לנחמה כשאין כוח לבשל.

מצד אחד נראה שיש דברים הרבה יותר חשובים מאשר לחזור להתעמל ולתזונה בריאה, מצד שני יש רצון עז לחזור לגזרה ולמשקל הנכון. אך איך יורדים במשקל בצורה בטוחה ונכונה בלי לפגוע בהנקה ותוך התחשבות בכמויות האנרגיה הנמוכות?

נכון, יש כמה בנות מזל שחוזרות לגזרה לפני הלידה מהר מאוד ולבד, אך לרוב הנשים זה לא קורה לבד. הגוף מלא הורמונים, השינה משובשת, הטיפול בתינוק והשהות הממושך בבית רק מרחיקות אותך מהמשקל הישן.

אין צורך להתמודד עם זה לבד, אנו מציעים תוכניות מותאמות אישית עם אנשי מקצוע שיעזרו לכן להיכנס לכושר ולחזור לתזונה נכונה.

לכל אישה יש את הקצב שלה וצרכים מיוחדים, אנו יודעים לבנות תוכנית מיוחדת בקצב מותאם אישית על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

פעילות גופנית אחרי לידה

למרות שאין הרבה כוח או חשק להתעמל, הפעילות הגופנית מחזירה לך את הכוח והביטחון בגוף. פעילות גופנית אחרי לידה עוזרת להרגיע את ההורמונים שעוד משתוללים ומעוררת את חילוף החומרים על מנת לעזור לך לחזור לגזרה.

גם אם עסקת בפעילות גופנית לפני הלידה חשוב לדבר עם איש מקצוע לפני שאת חוזרת להתעמל. הגוף רגיש אחרי לידה ופעילות גופנית לא נכונה עלולה לגרום לנזק ולכאבים.

מאמני הכושר המנוסים שלנו יבנו לך תוכנית מותאמת אישית על פי היכולות, הזמנים והמטרות שלך. בעזרת תרגילים ואימון מיוחד למצב של הגוף לאחר הלידה ושילוב של תזונה נכונה, תוכלי לחזור לגזרה ולחזק את הגוף.